loading...
meteor boys
شهاب بازدید : 212 پنجشنبه 12 خرداد 1390 نظرات (0)

yahoo

یکی از مشکلاتی که تقریبأ گریبانگیر تمامی کاربران اینترنت است هک شدن ID آنها توسط هکر هاست. این مشکل بیشتر به دلیل عدم آشنایی کاربران مبتدی با مسائل امنیتی پیش میاید و هکرها از این موضوع سوء استفاده میکنند. اما پس از هک شدن ID یاهو چه باید کرد؟! جالب است بدانید فقط یک راه منطقی برای اینکار وجود دارد! که هم اکنون به توضیح آن خواهیم پرداخت. در صورتی که پسورد ID خود را نیز فراموش کرده اید این ترفند چاره شما خواهد بود.
هنگامی که ID کاربر هک میشود ، پس گرفتن ID بسیار ساده است ، به شرطیکه شما به هنگام ثبت این ID دقت کافی به خرج داده باشید!
به هنگام ثبت ID و ایمیل ، در فرم ثبت نام از شما درخواست ثبت سه گزینه میشود: تاریخ تولد ، کشور و کدپستی.
اگر این اطلاعات ورودی را به یاد داشته باشید کافی است به آدرس https://edit.yahoo.com/forgot مراجعه کنید.
سپس در فیلد اول آیدی خودتان که پسورد آن هک شده یا فراموش کرده اید را وارد نمایید.
در فیلد بعدی نیز کد امنیتی داخل عکس را وارد کرده و Next بزنید.
در صفحه بعدی نیز اطلاعات خود را به ترتیب تاریخ تولد ، کشور و کدپستی وارد کنید و Next بزنید.
اگر از کاربران اخیر یاهو باشید به جای سوال فوق ، پاسخ سوال امنیتی که هنگام ثبت نام انتخاب کرده بودید را بایستی وارد کنید.
اگر اطلاعاتتان قابل تأیید باشد امکان تعریف پسورد جدید برایتان میسر خواهد شد.

شهاب بازدید : 256 دوشنبه 29 فروردین 1390 نظرات (2)

ax

تصاویر سه بعدی یا 3D تصاویری هستند که توسط نرم افزار های گرافیک سه بعدی مانند 3D Max ساخته می شوند. این تصاویر بر خلاف تصاویر دو بعدی که فقط طول و عرض دارند دارای بُعد نیز هستند. سایت ما در این مطلب برای شما یک بسته تصاویر پشت زمینه سه بعدی شامل 80 عکس سه بُعدی جدید با سایز 1920x1200 پیکسل آماده کرده است که امیدواریم از دانلود رایگان آنها لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان تصاویر پشت زمینه سه بعدی (حجم : 20.33 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

 

شهاب بازدید : 642 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (0)

baziنام بازی: Dark Sector
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher of America
نوع انتشار : RIP
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاید یکی از خاطره انگیز ترین عنوان های بازی سال 2009 بازی زیبای Dark Sector باشد.این بازی در سال 2009 توانست امتیاز های خوبی بدست آورد.اما نتوانست موفقیت خود را به طور تمام و کامل در کنسول ایکس باکس 360 مجد تکرار کند.درست یک سال بعد از انتشار نسخه ایکس باکس این بازی بود که سازندگان بازی اعلام کردند نسخه موجود برای پلتفورم Pc آماده انتشار میباشد.... . داستان بازی : بازی زیبای Dark Sector یک بازی اکشن میباشد که در یکی از شرقی ترین کشور ها اروپا رخ میدهد.سلاح های بیولوژیکی - باقی مانده جنگ سرد کنترل را مختل کرده است.ساکنان شهر دچار یک ویروس مسری شده اند.این منظقه عفونی به ظاهر از جهان جدا شده است.این منطقه مرموز Dark Sector نام دارد شما به عنوان گیمر نقش هدایت کاراکتر اصلی بازی یعنی .... .ویژگی های این بازی :
- فضای فراموش نشدنی از جنگ درتاریکی - خیابان های خون آلود
- اسلحه های مختلف - روش های گونانگون در دفاع و درگیری
- مهارت ها و توانایی های جدید

دانلود رایگان بازی Dark Sector در ادامه مطلب....

شهاب بازدید : 474 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (0)

winدر حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز این ویندوز های دستکاری شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 1 (M1) Build 7850 منتشر شده اولين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد و بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست. خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. در حال حاضر تنها نسخه 32 بيتي اين ويندوز در دسترس عموم قرار گرفته و کاربران مي توانند براي تست از آن استفاده کنند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

شهاب بازدید : 306 جمعه 26 فروردین 1390 نظرات (2)

iranنام کتاب: اطلس تاریخ ایران
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 238
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با کتابی تاریخی و بی نظیر در خدمتتان هستیم. در کتاب آماده شده شما می توانید کلیات تاریخ ایران را قبل از میلاد مسیح و بعد از میلاد مسیح مطالعه نمایید. از کتاب از دوران پارینه سنگی قدیم 1000000 شروع و پهلوی ادامه دارد. در این کتاب ارزشمند نام تمامی سلسله ها، چگونگی به قدرت رسیدن، نام پادشاهان، دلایل سقوط و ... جمع آوری شده است و اکثر موضوعات تاریخی ایران را شامل می شود.
برای دانلود رایگان کتاب "اطلس تاریخ ایران"  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شهاب بازدید : 684 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (2)

gبعد از آموزش های فوق العاده ای که برای گیتار در سایت قرار گرفت امروز تصمیم بر آن گرفتیم که فیلم اسرار شگفت انگیز گیتار را برای شما عزیزان آماده دانلود قرار دهیم...
گیتار نوعی سازهای زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکند به سازهای گروه کوردوفن (Cordophones) تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ که درنتيجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اكنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.
انواع گیتار
گیتارها را به شیوه‌های مختلفی می‌توان دسته بندی کرد. در این بین اگر بخواهیم از لحاظ صوتی آن‌ها را دسته بندی کنیم، که مسلما برای یک ابزار موسیقی مناسب‌ترین روش خواهد بود. از آن جایی که نحوه تولید صدای آکوستیک در گیتار ارتباط تنگاتنگی با نوع بدنه آن دارد، ناچار به استفاده از دسته بندی بدنه خواهیم بود:
گیتار با بدنه چوبی توخالی
انواع گیتارهای آکوستیک
گیتار آکوستیک گیتاری است که وسیله‌ای جز بدنه آن صدای سیم‌ها را تقویت نمی‌کند، صدای سیم‌ها تنها در بدنهٔ چوبی توخالی آن تقویت مي شود و به گوش می‌رسد. این نوع از گیتار معمولاً شش سیم فلزی دارند که ضخامت آن‌ها از زیرترین سیم تا بم‌ترین سیم به طور معمول بین ۱۳ تا ۵۶ هزارم اینچ می‌باشد. بدنه از اتصال صفحه چوبی پشتی، صفحه چوبی جلویی، و دو قسمت چوبی انحنادار کناری ساخته می‌شود، که صفحهٔ بالایی معمولاً دارای سوراخ یا سوراخ‌های بزرگی است که به واسطه شکل و محل قرار گرفتنشان می‌توانند ویژگی‌های آکوستیکی خاصی به ساز بدهند.

برای دانلود و دیدن توضیحات کامل تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

شهاب بازدید : 337 پنجشنبه 25 فروردین 1390 نظرات (1)

romanنام رمان: جوان خام
نویسنده: فیودر داستایوفسکی
مترجم: رضا رضایی
تعداد صفحات: 579
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در رمان جوان خام روحی معصوم در نظرم بود که احتمال وحشتناک تباه شدن را حس کرده بود و به « تصادفی بودن » و بی اهمیت بودن خود نفرت می ورزید . نفرتش از روح هنوز پاکی بر می خاست که آگاهانه شرارت را در اندیشه هایش نگه می داشت و در قلبش می پروراند و در رویاهای نا آرام و پنهانی اما گستاخانه اش عذاب می کشید . بالطبع همه چیز را به قدرتش و منطقش و حتی مهمتر به خداوند مربوط می کرد. اینها همه از « نارسی » و « خامی» جامعه بر میخیزند. رمان آماده شده"جوان خام" یکی از زیباترین و خواندنی ترین رمان ها می باشد که نوشته ی فیودر داستایوفسکی می باشد.
برای دانلود رایگان رمان "جوان خام"  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شهاب بازدید : 277 سه شنبه 23 فروردین 1390 نظرات (3)

idmنسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
منبع:سایت میهن دانلود

شهاب بازدید : 223 سه شنبه 23 فروردین 1390 نظرات (2)

در توباکس دات کام شما می توانید با دیدن تبلیغات به صورت روزانه به درآمد ماهیانه خود درآمدی دیگراضافه کنید.ما در اینجا تبلیغات کنندگانی داریم که مایل به پرداخت پول واقعی به شما هستند ،اگر شما مایل به دیدن وب سایت/محصولات آنان باشید


شما میتوانید بابت هر تبلیغی که مشاهده می کنید تا 15 تومان درآمد داشته باشید، حتی می توانید با معرفی نفراتی که مایل به دیدن این تبلیغات هستند نیز تا 15 تومان دیگر بابت هر تبلیغی که آنان مشاهده می کنند نیز درآمد داشته باشید.عضویت در توباکس رایگان است و شما می توانید به محض ثبت نام شروع به کسب درآمد کنید.

خلاصه امکاناتی که با عضویت در سایت به شما داده می شود:


درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که مشاهده می کنید


درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که نفراتی که معرفی می کنید مشاهده کنند


پرداخت به شما نهایتا هر 7 روز یکباربه حساب بانکی شما


قابلیت دیدن آمار و نمودار همراه با جزئیات تبلیغات مشاهده شده توسط شما و نفرات شما


لازم به ذکر است که توباکس دات کام یک شرکت ثبت شده است ، دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد و در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی نیز به ثبت رسیده است.برای چک کردن وضعیت ثبت ، می توانید به سایت ستاد ساماندهی مراجعه کنید.

برای ثبت نام تواین سایت لینک زیر رو تواینترنت اکسپلور کپی کنید:

http://ads.teobux.com/index.php?ref=shahab boy

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • تشریفات مجالس نامزدی
  • اجاره باغ عروسی
  • برگزاری مراسم عروسی
  • کترینگ عروسی
  • خدمات مجالس عقدی
  • تشریفات مجالس عروسی
  • تیشرت
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • کمپوست ملارد
  • خاک پوششی
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • گالری عکس
  • ادروب
  • چت
  • سیستم مالی وحسابداری
  • وی اس تی
  • تور مشهد
  • هاست ارزان و مطمئن
  • هیتر موشکی
  • جت هیتر
  • ثبت آگهی رایگان در اینترنت
  • درج آگهی رایگان در اینترنت
  • گوشی موبایل سامسونگ
  • شیراز چت
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • درب ضد سرقت
  • دانلود آهنگ جدید امیر تتلو
  • جراحی زیبایی بینی
  • خدمات مجالس
  • آشپزی
  • ثبت آگهی رایگان
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • مدل لباس
  • دانلود آهنگ جدید
  • سریال
  • سریال
  • تور دبی
  • تور کیش
  • درج آگهی رایگان
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • رطوبت ساز
  • آموزش oracle
  • تبلیغات در وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • سنجش و دانش
  • پوشش سقف سوله
  • فروش اینترنتی
  • درج آگهی و تبلیغ ارزان اینترنتی
  • داستان کوتاه
  • مه
  • رطوبت ساز
  • کاغذ دیواری
  • پودر جوانه گندم
  • ساخت وبلاگ
  • هارد SSD Samsung
  • نازل مه ساز
  • نازل مه پاش
  • دستگاه مه ساز
  • دستگاه مه پاش
  • تشریفات مجالس
  • مه ساز
  • مه پاش
  • چاپ کاتالوگ
  • کمپوست قارچ
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • فیلترپرس
  • سختی گیر
  • قیمت دلار
  • جستجو
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • دانلود فیلم
  • قالب بتن
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • درمان بواسیر
  • داروخونه
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 6,349
  • بازدید کلی : 129,533