loading...
meteor boys
شهاب بازدید : 52 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

نانسی عجرم به دنبال دلجویی از ایرانی ها!؟


این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدندکه در آن ایرانی ها را موجوداتی کثیف تلقی میکرد.
 

شهاب بازدید : 69 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

بزرگ کننده سینه

دستگاه وکیوم سینه برای بزرگ کردن سینه

وکیوم سینه برای درمان مشکلات زیر مناسب می باشد:

 سینه های کوچک و رشد نیافته

 نوک پستان چروک و جمع شده

 قفسه سینه صاف با پستان های شل و افتاده

فتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال

توضیحات

اگر به دنبال راههای افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه به طور طبیعی هستید و میخواهید با بهترین روشهای بزرگ شدن سینه آشنا شوید توصیه میکنم توضیحات زیر را بخوانید

دستگاه وکیوم سینه یا سالونمی روناس طب با پیروی از روش های علمی طراحی شده است و به عنوان یک محصول بین المللی موفق در زیبایی سینه ی خانم ها بیش از 20 سال است شناخته شده میباشد. این محصول نتیجه تحقیقات علمی انجام شده در طی سالیان پزشکان است و هیچ گونه دارو و یا تزریق را شامل نمی شود. روش کاربرد این دستگاه کاملا ساده بوده و در یک دوره کوتاه به صورت موثر و بی خطر سینه را بزرگتر می کند. این محصول توسط صدها نفر زیر نظر پزشکان مجرب مورد استفاده قرار گرفته است که این موضوع میزان موفقیت آنرا چشم گیر تر می کند

اکنون برای شما این امکان وجود دارد که سینه هایی بزرگتر ، ثابت تر و سالم تری داشته باشید. بدون استفاده ازهیچ گونه دارو ، تزریق و یا عمل جراحی ! فقط سینه ای واقعی و سالم

اکثر کرم های بزرگ کننده سینه فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما بزرگ کردن سینه با وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد . همین امر باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد

نحوه خرید
واریز وجه به حساب : در این روش پس از واریز وجه سفارش به حسابهای شرکت، بسته بصورت رایگان طی 2 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
پرداخت هزینه در زمان تحویل کالا: در این روش هزینه ارسال به عهده مشتری میباشد و بسته طی 2 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

قیمت دستگاه وکیوم سینه + ژل مخصوص :70.000 تومان میباشد

برای خرید محصول روی گزینه زیر کلیک کنید و یا با شماره تلفن خرید دستگاه بزرگ کننده سینه خانمها 09368277622 تماس بگیرید
خرید دستگاه بزرگ کننده سینه

شهاب بازدید : 82 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

1 ـ آیا طبق حدیث شریف علوى كه فرمود: »عقول النساء فى جمالهنّ و جمال الرّجال فى عقولهم« عقل زن در جمال او و جمال مرد در عقل او خلاصه مى‏شود، تا وسیله‏اى براى سرزنش زن و برترى مرد باشد؟
براى پاسخ به این سؤال لازم است به این نكته توجّه كنید كه: زیور جان آدمى به ایمان است نه چیز دیگر، چنان كه خداى سبحان فرمود: (حَبَّبَ اِلَیْكُمُ الْایمانَ و زَیَّنَهُ فى قُلُوبِكُمْ) خدا ایمان را براى شما دوست داشتنى گردانید و آن را در دل‏هاى شما زینت داد. و چون روح انسان مجرد است نه مادّى و ایمان نیز امرى است معنوى، این امر معنوى یعنى ایمان، مایه جمال و زیبائى آن امر مجرد یعنى جان انسانى شده است و از آنجا كه خصوصیت ذكورت و انوثت در حقیقت انسان) كه همان جان اوست) و ایمان و مانند آن تأثیرى ندارد یعنى حقیقت انسان و ایمان و امثال آن نه مؤنث است نه مذكر، بلكه امرى مجرد است كه در زن و مرد یكسان مى‏باشد؛ بنابراین از حدیث شریف علوى كه فرمود: »عقول…« مى‏توان معناى دستورى فهمید نه معناى وصفى، یعنى منظور آن نباشد كه حدیث شریف در توصیف دو صنف از انسان باشد كه عقل زن در جمال او خلاصه شود و جنبه سرزنش داشته باشد و جمال مرد در عقل او تعبیه شود و عنوان ستایش بگیرد، بلكه ممكن است معناى آن دستور، یا وصف سازنده باشد. به بیان دیگر زن موظف است و یا مى‏تواند عقل و اندیشه انسانى خویش را در ظرافت عاطفه و زیبایى گفتار و رفتار و كیفیت محاوره و نحوه برخورد و نظائر آن ارائه دهد چنانكه مرد موظف است و مى‏تواند هنر خود را در اندیشه انسانى و تفكر عقلانى خویش متجلى سازد.

مطلب دیگرى كه باید به آن توجّه داشت این است كه دو گونه عقل داریم: عقل نظرى و عقل عملى. انسان با عقل نظرى مى‏فهمد و با عقل عملى كار انجام مى‏دهد. یقین، جزم، ظن و گمان، وهم، خیال و مانند آن جزو شؤون عقل نظرى است؛ امّا نیّت، عزم، اخلاص و اراده، محبت، تولى، تبرّى، تقوى و عدل و مانند آن جزو عقل عملى است و همین عقل عملى هم معیار فضیلت در انسان است. عقل نظرى معیار اعلمیت انسان و عقل عملى معیار كرامت و افضلیت انسان است. (اِنَّ اَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ اَتْقیكُمْ)4 و این‏كه در روایت آمده است كه »عقول النساء فى جمالهن و…« اشاره به عقل نظرى است نه عقل عملى. یعنى اگر بین مرد و زن تفاوتى از نظر عقلى باشد در مورد عقل نظرى یا ابزارى است نه عقل عملى.
عقل نظرى، عقلى است كه انسان با او بتواند علوم حوزوى و دانشگاهى را فراهم كند تا چرخ دنیا بچرخد و این هم معیار فضیلت انسان (مردها) نیست. بلكه معیار فضیلت انسان، عقلى عملى است كه در تعریف آن آمده است »عُبِدُ بِهِ الرَّحْمنُ وَ اكْتُسِبَ بِهِ الجَنان«
انسان بوسیله آن خدا را عبادت مى‏كند و بهشت را كسب مى‏نماید و به مقام قرب مى‏رسد و این عقل هم در مرد و زن تفاوتى ندارد. بنابراین اگر كسى خواست بین زن و مرد داورى كند نباید عقل به معناى علم مصطلح را معیار قرار دهد (یعنى عقل نظرى را) بلكه باید عقل عملى را كه وسیله قرب انسان و معیار فضیلت است معیار قرار دهد و در این صورت است كه جمال مرد و زن هر دو در عقلى است كه »عبد به الرحمان و اكتسب به الجنان« و در این‏صورت، هم »جمال الرجال فى عقولهم« و هم »جمال النساء فى عقولهنّ« مى‏باشد.
2 ـ گاهى گفته مى‏شود كه عقل مرد بیش از عقل زن است و تجارب گذشته و حال نیز مؤید این مطلب مى‏باشد آیا چنین گفته‏اى صحیح است؟
این موضوع را مرحوم علامه طباطبایى1 در تفسیر شریف المیزان آورده و مشخص فرموده‏اند، آن عقلى كه در مرد بیش از زن است یك فضیلت زائده است نه معیار فضل و تا حدى نیز در پاسخ به سؤال اول مطرح گردید.
توضیح مطلب این‏كه عدهّ‏اى گفته‏اند عقل در اسلام معیار كمال انسانى است یعنى هر كس كه عاقلتر است به كمال انسانى نزدیك‏تر و نزد خدا مقرب‏تر است، و هر كه از عقل دورتر است از كمال انسانى كم بهره‏تر و از مقام قرب الهى محرومتر است، بنابراین چون عقل در مرد بیش از زن است پس مردها بیش از زن‏ها به خدا نزدیك‏تر هستند. در صورتى كه این استدلال تمام نیست بلكه مغالطه‏اى است كه در اثر اشتراك لفظ رُخ مى‏دهد.
چون عقل به صورت اشتراك لفظى بر معانى گوناگون اطلاق مى‏شود، لذا باید اوّلاً، روشن شود كدام عقل معیار كمال انسانى و قرب الهى است و ثانیاً در كدام عقل، زن و مرد با یكدیگر اختلاف و تفاوت دارند؟
منشأ مغالطه آن است كه گرچه گفته مى‏شود كه زن و مرد در عقل تفاوت دارند، و عقل معیار قرب الى اللّه است، و هر كه عقلش بیشتر باشد به خدا نزدیك‏تر است، امّا عقلى كه در مقدمه دوم ذكر مى‏شود، غیر از عقلى است كه در مقدمه اولى آمده است، به عبارت دیگر عقلى كه در آن، زن و مرد اختلاف و تفاوت دارند غیر از عقلى است كه مایه تقرب الى اللّه است.
اگر دو معناى عقل از هم جدا بشود، و دو مقدمه را با حفظ یك حد وسط كنار هم ذكر كنیم، مى‏بینیم كه هرگز نمى‏توان قیاسى ترتیب داد تا از آن، فضیلت مرد بر زن استنتاج شود، زیرا عقلى كه در زن و مرد متفاوت است عقل نظرى است كه در نحوه مدیریت، در مسائل سیاسى، اقتصادى، علمى، تجربى، ریاضى و مانند آن دخیل است. و بر فرض هم كه ثابت بشود دراین گونه از علوم و مسائل اجرایى، عقل مرد بیش از عقل زن است – كه اثبات این مطلب نیز كار آسانى نیست – ولى این سؤال وجود خواهد داشت: آیا آن عقلى كه مایه تقرب الى اللّه است همین عقلى است كه بین زن و مرد مورد تمایز مى‏باشد؟ آیا مى‏توان گفت هر كس مسائل فیزیك، ریاضى، طب، طبیعى و مانند آن را بهتر بفهمد به خدا نزدیك‏تر است؟ آیا این عقل مایه تقرب است یا عقلى كه »عبد به الرّحمان و اكتسب به الجنان« مى‏باشد مایه تقرب است؟
چه بسا ممكن است مردى در علوم اجرایى بهتر از زن بفهمد امّا توان عقال كردن غرایز خویش را نداشته باشد. همه مذهب‏هاى باطلى كه در برابر انبیا صف بستند به وسیله مردها جعل شد. اكثر متنبّى‏ها كه در برابر انبیا به مبارزه مذهبى برخاستند، مرد بودند. قرآن كریم در مورد كسانى كه نظیر فرعون مذهب‏هاى جعلى آوردند مى‏فرماید: (یَقْدُمُ قَوْمَهُ یَومَ الْقِیامَةِ)10 آنان كه پیشاپیش دیگران به جهنّم رفته و مى‏روند آیا مردند یا زن؟
بنابراین، اگر كسى در مسائل علمى یا سیاسى و اجرایى فكر برتر داشت این نشانه تقرب الى اللّه نیست، بلكه یك فضیلت زاید است، زیرا: »ذاكَ عِلْمٌ لایَضُرُّ مَنْ جَهِلَهُ«11 علمى است كه ندانستنش زیان نمى‏رساند.
اگر كسى ادّعا كند كه عقل مرد در جنبه »یعبد به الرحمان و یكتسب به الجنان« قوى‏تر از زن است، هر گز اثبات آن مقدور نیست، چرا كه نه تجربه آن را نشان مى‏دهد و نه برهان آن را تأیید مى‏كند. (ص 252 249 )
مضافاً این‏كه همه كمالات به اندیشه‏هاى نظرى وابسته نیست. زیرا كه گاهى انسان خوب مى‏فهمد امّا فهمش همراه با خشونت است. اگر انسان دو صنف است: بخشى محكم كارند به نام مرد، و بعضى ظریف كارند به نام زن، اسماء الهى هم دو صنف است و كمالات نیز از دو راه نصیب انسان مى‏شود. بعضى از كمالات بر اساس جنگ و قوام و قیام و مبارزه و ستم ستیزى و مظهر قهر و جلال حق بودن است، و بعضى مظهر مهر و رأفت و عاطفه و محبت و جمال و لطف حق بودن است و اگر یكى از این دو صنف در خشونت و اندیشه قوى ترند، دلیلى بر آن نیست كه در بخش‏هاى مهر، عاطفه، لطف، رأفت، صفا، صمیمیت و رقّت نیز قوى‏تر باشند.
ذات اقدس اله، عالم را بر محور محبت اداره مى‏كند و بسیارى از آیات قرآن درس محبت مى‏دهد و راه محبت را زن بهتر از مرد درك مى‏كند. اگرچه راه قهر را ممكن است مرد بهتر از زن درك كند. (ص 222 – 217)
3 ـ آیا این گفته حضرت على در بیان وهن عقول زنان است كه فرمودند: »ایّاك و مشورة النساء فانَّ رأیهنّ الى اَفنٍ و عزمهنّ الى وهن« بپرهیز از مشورت با زنان، كه رأى آنان ناقص و تصمیم آنان سست است. وكلاً چنین مسئله‏اى شامل حال تمام زنان اعم از تحصیل كرده و تحصیل نكرده است؟!
چنین تعبیر هایى به لحاظ غلبه خارجى موضوع در زمان بیان آن است. یعنى در آن زمان این صنف گرانقدر (یعنى زنان) از تعلیم و تربیت صحیح محروم بوده‏اند در صورتى كه اگر شرایط درست براى فراگیرى آن‏ها در صحنه تعلیم و تربیت فراهم شود اگر غلبه بر عكس نشود لااقل غلبه با مردان نخواهد بود تا منشأء نكوهش گردد. یعنى اگر زنان در پرتو تعلیم صحیح و تربیت وزین پرورش یابند و چون مردان بیاندیشند و چون رجال تعقّل و تدبّر داشته باشند تمایزى از این جهت با مردها ندارند و اگر گاهى تفاوت یافت شد، همانند تفاوتى است كه در این مورد بین خود مردهإ؛ّّع‏ة نیز مشهود است.
مثلاً اگر زنان مستعد به حوزه‏ها و دانشگاه‏هاى علمى راه یابند و همانند مردان به فراگیرى علوم بپردازند و در دروس مشترك آگاهى كامل یابند دیگر نمى‏توان گفت روایاتى كه در نكوهش زنان آمده و احادیثى كه در پرهیز از مشورت با آن‏ها وارد شده و اداله‏اى كه در نارسایى عقول آنان رسیده اطلاق دارد و هیچگونه استثنایى نسبت به زنان دانشمند و محقق ندارد بلكه قطعاً این گونه زنان، مستثنى خواهند بود و در این زمینه تمایزى با مردها ندارند.
‏زن تحصیل كرده و آگاه به معارف ایثار و شهادت توان آن را دارد كه در نقش مادرى مهربان، فرزندش را تشویق به جهاد كند و در بدرقه او هنگام عزیمت به جبهه، عقل طریف خود را در جامه هنر ظریف ارائه دهد. یا هنگام استقبال فرزندش كه از جبهه و میدان رزم، پیروزمندانه برگشته است اندیشه وزین عقلى خود را در لباس زیباى شوق و نظایر آن نشان دهد. هرگز این ظرایف هنرى كه تَمَثُّل عینى طرایف عقلى است براى مردان هنرمند میسّر نخواهد بود. خلاصه آنكه زن باید حكمت را در ظرایف هنر ارائه دهد و مرد بالعكس باید ظرایف هنر را در طرایف حكمت جلوه گر كند یعنى جلال زن در جمال او نهفته است و جمال مرد در جلال او متجلّى شده است و این توزیع كار نه نكوهشى براى زن است و نه ستایشى است براى مرد. بلكه رهنمود و دستور عملى هر یك از آنهاست تا هر كس به كار خاص خویش مأمور باشد و در صورت امتثال دستور مخصوص خود، درخور ستایش گردد و در صورت تمرّد از آن، مستحق نكوهش شود. پس تفاوت زن و مرد در نحوه ارائه اندیشه‏هاى درست ظهور مى‏نماید وگرنه زن نیز چون مرد شایستگى فراگیرى علوم و معارف را داشته و مستحق تقدیر است.

شهاب بازدید : 69 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

عینک ریبن را همه میشناسیم در این پست سعی میکنیم سایت اصلی عینک ریبن اصل را به شما معرفی کنیم.که شما با استفاده از اطلاعات ما درمورد عینک آفتابی شیک ترن و استاندارد ترین عینک را انتخاب و خرید کنید.ما به شما بهترین و شیک ترین مدل های عینک ریبن رابه شما عرضه میکنیم .از زیبا ترین مدل عینک ریبن اصل میتوان به عینک ریبن شیشه آبی و عینک ریبن کت اشاره کرد.ازدیگر محصولات فروشگاه عینک ریبن نیز میتوان به عینک ریبن خلبانی و عینک ریبن ویفری اصل نام برد.گلچینی از عینک های ریبنray ban در فروشگاه تخصصی عینک آفتابی مدل ریبن که همگی اصل می باشد.تهیه شده که جدید ترین مدل عینک ریبن هم عینک ریبن شیشه شفاف است که مورد استفاده بازیگران نیز هست.همیشه بهترین واستاندارد ترین عینک ها عینک ریبن اصل می باشد که همیشه مورد استقبال افراد در تمام قاره های جهان نیز بوده است


عینک ریبن

حتما شما هم عینک های آفتابی زیادی را تست کرده اید ولی هیچ کدام از عینک ها به زیبایی نمی باشد.و مدل ریبن را همیشه از کمپانی و نمایندگی اصلی ان تهیه کنید.و عینک ریبن ما در یک پکیج کامل شامل انواع مارک های عینک ریبن و تعدادی دستمال جهت تمیز کردن  و یک عدد کارت گارانتی می باشد که شما را بهت زده میکند.تمام محصولات رادر سایت خرید عینک ریبن اصل مشاهده کنید: سایت فروش عینک های مدل ریبن را در زیر مشاهده می گنید که با مراجعه به سایت میتوانید بهترین مدل ها را انتخاب و خریداری کنید. وحتی به دوستانتان و اشناییتان نیز هدیه بدهید.
سایت خرید اینترنتی عینک ریبن اصل     http://glassesraybanshop.ir

برای خرید پستی عینک ریبن روی عکس زیر کلیک کنید
خرید ریبن

 

شهاب بازدید : 71 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

جدیدترین مدل ساعت دیواری

ساعت دیواری

جدیدترین مدل ساعت دیواری

ساعت چیست

دترمینیسم تکنولوژیک معتقد است آنچه آینده ما را رقم می زند، تحولات و رخدادهای تکنیکی و تکنولوژیکی است. اگر چه این دیدگاه افراطی معتقد است که همه هستی بشری را پدیدهها و ابزارهای تکنولوژیک تعیین می کنند، با این حال نمی توان این نکته را نادیده گرفت که این ابزارها زندگی ما را به صورت جدی تحت تأثیر خود قرار داده اند. کافی است نگاهی به انواع و اقسام وسایل که محصول تفکر تکنولوژیک هستند، بیندازیم و آنگاه دریابیم که تا چه حد رفتارها و عملکرد ما از این ابزارها متأثرند. از پژوهشگرانی که در باب تأثیر این ابزارها بر زندگی انسانی پژوهشهایی را انجام داده اند، «لوییس مامفورد»، مورخ آمریکایی است . او در سال 1895 به دنیا آمد و تا سال 1990 که از دنیا رفت آثار بسیاری در زمینه نسبت جامعه و فناوری نگاشت. «مامفورد» فناوری را بخشی از علم تکنیک قلمداد می کرد. علم تکنیک به نظر وی تعامل میان محیط اجتماعی و خلاقیت تکنولوژیک بود.
او در یکی از معروفترین کتابهایش که «تکنیک و تمدن» نام دارد، تصریح می کند که تمدنهایی به غیر تمدن غرب به سطح بالایی از مهارت تکنیکی رسیدند، بدون آنکه از اصول و اهداف علم تکنیک متأثر باشند. تحلیلهای مامفورد در این زمینه ها از سوی فیلسوفان تکنولوژی بسیار مورد توجه قرار می گرفت. می توان گفت که مورخان و پژوهشگران اجتماعی - اقتصادی فناوری نقش بسیاری در رشد فلسفه فناوری داشته اند و اگر این پژوهشگران نبودند، فلسفه فناوری داده های مناسب برای تحلیل جدی و فیلسوفانه را از دست می داد. به طول مثال، «آیدی» هنگامی که در حال خوانش مقاله معروف هایدگر «درباره فناوری» است، به سراغ تحلیل مامفورد از ساعت و شیوه اختراع آن در قرون وسطی می رود. وی نشان می دهد چگونه ساخت ساعت زندگی انسان قرون وسطایی را متحول می کند و نقشی انکارناپذیر در پیشرفتهای علمی دارد.
به نظر آیدی، لوئیس مامفورد در کتاب «تکنیک و تمدن» خود به این نکته اشاره می کند که چگونه اختراع ساعت در تحول و تجدید سازمان زندگی قرون وسطایی نقشی تعیین کننده ایفا کرده است. به اعتقاد مامفورد، ساعت نخستین بار در ارتباط با زندگی صومعه ای و ایجاد نظمی همگانی در آن، مورد استفاده عمومی قرار گرفت. تعیین اختصاص وقت برای امور دینی و منظم کردن کار روزانه، به معیاری برای زندگی اجتماعی یا اوقات فراغت تبدیل شد. «هایدگر» هم در وجود و زمان به این امر اشاره می کند که چگونه ساعت یک مصنوع صرف نیست، بلکه شامل طبیعت و محیط آدمی نیز می شود. می توان گفت، که با اختراع ساعت، ما دیگر زمان را از طریق فناوری ادراک می کنیم

جدیدترین مدل خرید ساعت دیواری ۲۰۱۴

تا همین اواخر همه ساعتها زمان را به وسیله عقربه های متحرک نمایش می دادند. این امر هم در مورد ساعتهای آفتابی صادق است، هم در مورد مقیاس خطی نخستین ساعتهای آبی و هم در مورد صفحه گرد و سیکلی ساعت کلیساها. این نحوه نمایش زمان، نمایشی است که هم کانون دارد- لحظه زمانی که دقیقاً لحظه «حال» را بیان می کند، نقطه ای است که عقربه «ایستاده است»- و هم میدان یا طول یا مدت زمان، که در چارچوب آن، لحظه مکان خود را می یابد. میدان یا مدت زمان عبارت است از کل دامنه صفحه ساعت، چه این صفحه خطی باشد چه دایره ای شکل. بدین ترتیب،«اکنون» مکان خود را در امتداد طول معینی از زمان می یابد

شهاب بازدید : 55 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

پزشكان سوئدی در یك مطالعه جدید اعلام كردند اضافه‌وزن در دوران میانسالی خطر ابتلا به زوال عقل و اختلال مشاعر را در سنین بالاتر بیشتر می‌كند.

پیش از این در چندین مطالعه قبلی مشخص شده بود كه چاقی دوران میانسالی خطر زوال عقل را افزایش می‌دهد اما در بررسی جدید معلوم شده است كه حتی چند كیلو اضافه وزن هم می‌تواند همین اندازه در بروز اختلالات ذهنی نقش داشته باشد. به‌گزارش روزنامه بیزینس ویك، دكتر ویلی شیو، متخصص انستیتو‌كارولینسكا در استكهلم در این رابطه متذكر شد:

شهاب بازدید : 69 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

تقویت پیاز مو با ترب
 
ترب به شکلهای مدور و یا دراز و به رنگهای سیاه، سفید و قرمز «تربچه» وجود دارد. ترکیبات آن عبارت است از: آب، مواد قندی، مواد ازته، پروتئین، مواد معدنی، آهن، کلسیم، فسفر، منیزیم، ویتامین های A ،B1 ،B2 ،C ،PP و …

2- طبیعت ترب گرم است.

3- این گیاه به عنوان هضم کننده غذا و خارج کننده باد معده با غذا خورده می شود.

4- خوردن ترب با نمک و کره قبل از غذا، اشتها آور است.

5- جریان خون را به سوی مو می کشاند و باعث تقویت پیاز مو می شود و از این رو برای تقویت و روییدن مویی که ریخته شده، مفید می باشد.

6- اگر عصاره ترب را بر موضعی که موی آن ریخته قرار دهید، دوباره موی آن قسمت میرو ید.

7- خوردن ترب، رنگ رخسار را باز و نیکو می کند.

8- ضماد ترب با عسل برای از بین بردن آثار کبودی زیر چشم، آثار ضربه و جای زخم و کک و مک بسیار مفید است.

9- مرهم ترب برای زخمهای بد و جوش های آبدار مفید است.

10- مالیدن آب ترب بر بدن مانع از گزیدن حشرات می شود.

11- ترب سموم جمع شده در کلیه و کبد را دفع می کند.

12- نوشیدن آب ترب سیاه به افراد چاق و پرخور و همچنین کسانی که چربی و تخم مرغ می خورند و احساس سنگینی می کنند، توصیه می شود.

13- برای معده های تنبل مفید بوده و آن را به کار وامیدارد.

14- در جهت رفع بیخوابی مؤثر است.

15- در درمان سیاتیک، نقرس، ضعف اعصاب، روماتیسم، سنگ کلیه، انسداد مجاری تنفس و آنژین، اسکوربوت (بیماری کمبود ویتامین C) و بیماری راشیتیسم (نرمی استخوانها) مصرف آن توصیه شده است.
توضیحات : اسراف در خوردن ترب موجب دل پیچه شده و برای دندان و گلو مضر است.

شهاب بازدید : 153 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

آیا وزن بدن شما هم با هر نوع رژیمی كه می گیرید هنوز كم نشده است؟بد نیست بعضی از دلایل عدم كاهش وزنی كه در این مقاله آمده است را مطالعه كنید شاید مشكل شما رفع شد….

1-    عدم توجه به حجم غذایی كه میل می كنید.

اگر وارد برنامه رژیم غذایی برای كاهش وزن شده اید ، بد نیست یه یك نكته كلیدی توجه كنید. هدف نهایی تمام برنامه های رژیمی ایجاد عدم تعادل و یا حدااقل توازن بین كالری دریافتی و مصرف انرژی می باشد. یعنی مقدار غذایی كه می خوریم باید كمتر از میزانی باشد كه برای فعالیت روزانه نیاز داریم. تا به این ترتیب كالری و چربی ذخیره شده در بدن به گردش در آمده و سوخت آن مورد استفاده قرار گیرد.  برای توفیق در جهت رسیدن به این هدف بهترین كار، كوچك كرند ظرف غذای تان می باشد تا به این بهانه غذای كمتری بخورید.

2-    خودتان را از غذای مورد علاقه محروم نكنید:

حفظ اعتدال حتی در زمان اجرای برنام رژیم غذایی لازم است. تكیه كردن به رژیم غذایی و سخت و محروم كردن خود از غذاهای لذیذ و مطلوب ممكن است نتیجه معكوس داشته باشد. با این توضیح كه بعد از اتمام برنامه رژیم ، به دلیل محرومیت سخت قبل، این بار با حرص و طمع و البته كنترل نشده به سراغ غذاهای مورد علاقه هجوم می بریم . گویی از قحطی فرار كرده ایم. در حالیكه اگر در طی پیروی از هر برنامه رژیم غذایی ، خوراك های مورد علاقه خود را همچنان مصرف كنید، چنین عاقبتی نخواهد داشت. كلید موفقیت حفظ تعادل و میانه روی است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • تشریفات مجالس نامزدی
  • اجاره باغ عروسی
  • برگزاری مراسم عروسی
  • کترینگ عروسی
  • خدمات مجالس عقدی
  • تشریفات مجالس عروسی
  • تیشرت
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • کمپوست ملارد
  • خاک پوششی
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • گالری عکس
  • ادروب
  • چت
  • سیستم مالی وحسابداری
  • وی اس تی
  • تور مشهد
  • هاست ارزان و مطمئن
  • هیتر موشکی
  • جت هیتر
  • ثبت آگهی رایگان در اینترنت
  • درج آگهی رایگان در اینترنت
  • گوشی موبایل سامسونگ
  • شیراز چت
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • درب ضد سرقت
  • دانلود آهنگ جدید امیر تتلو
  • جراحی زیبایی بینی
  • خدمات مجالس
  • آشپزی
  • ثبت آگهی رایگان
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • مدل لباس
  • دانلود آهنگ جدید
  • سریال
  • سریال
  • تور دبی
  • تور کیش
  • درج آگهی رایگان
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • رطوبت ساز
  • آموزش oracle
  • تبلیغات در وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • سنجش و دانش
  • پوشش سقف سوله
  • فروش اینترنتی
  • درج آگهی و تبلیغ ارزان اینترنتی
  • داستان کوتاه
  • مه
  • رطوبت ساز
  • کاغذ دیواری
  • پودر جوانه گندم
  • ساخت وبلاگ
  • هارد SSD Samsung
  • نازل مه ساز
  • نازل مه پاش
  • دستگاه مه ساز
  • دستگاه مه پاش
  • تشریفات مجالس
  • مه ساز
  • مه پاش
  • چاپ کاتالوگ
  • کمپوست قارچ
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • فیلترپرس
  • سختی گیر
  • قیمت دلار
  • جستجو
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • دانلود فیلم
  • قالب بتن
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • درمان بواسیر
  • داروخونه
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 6,326
  • بازدید کلی : 129,510