loading...
meteor boys
شهاب بازدید : 415 یکشنبه 21 فروردین 1390 نظرات (2)

    نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
    Assassins Creed Brotherhoodپلتفورم : pc
    ژانر: اکسن
    سال انتشار: March 16, 2011
    نوع فایل : دی وی دی کامل
    زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Ubisoft
    حمایت توسط : Ubisoft Montreal
    درجه بندی سنی : +18

    قابلیت آنلاین:دارد

    منبع:سایت میهن دانلود

    شهاب بازدید : 359 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (1)

    دلم از عشق سهم کمي داشت / برايم با تو بودن عالمي داشت . . .


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    از جرم عشق گر پيش کسي راهم نيست

    يارب تو آگاهي که محبت گناه نيست . . .


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    در دردها دوست را خبر نکردن ، خود يک نوع عشق ورزيدن است . . .

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    وقتي درختي ميسوزد ، دودش را همه ميبينند

    ولي اگر دلي بسوزد ، هيچکس سوختن آنرا حس نميکند . . .

    برای دیدن بقیه پیامک ها به ادامه مطلب برید

    شهاب بازدید : 250 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

    گام اول (عضویت در سیستم) :
    برای عضویت شما باید یک سایت ، وبلاگ و ... . یا محلی برای نمایش تبلیغات پرشین هیت در اینترنت به دیگران داشته باشید ، حال کافی است فرم ثبت نام را پر کرده و به پنل کاربری خود وارد شوید ، تا اینجا شما 50000 ریال درآمد کسب کرده اید !
    گام دوم (کسب درآمد) :
    وقت کسب درآمد شما رسیده است! برای این کار باید از پنل کاربری خود کدهای اختصاصی خود را دریافت کرده و در سایت خود قرار دهید (آموزش در پنل موجود است) ، در صورتی که بازدیدکنندگان سایتتان تمایل داشته باشند بر روی تبلیغات به نمایش درآمده در سایت شما کلیک می کنند و پرشین هیت آنها را شمارش میکند
    پرشین هیت در ازای این تا 600 ریال بابت هر کلیک محاسبه و پس از رسیدن این مبلغ به 29 هزار تومان ، آن را پس از درخواست شما بررسی و به حساب شخصیتان واریز میکند. لازم است بدانید پرشین هیت به صورت دوره ای کلیه کلیک های شما را بازبینی کرده و قبل از هر پرداخت کلیه کلیک ها و آی پی های متقل شده از سایت شما مورد بررسی دقیق قرار می دهد.
    گام سوم (کسب درآمد از طریق زیر مجموعه) :
    راه دیگری نیز برای کسب درآمد از پرشین هیت وجود دارد! شما میتوانید با معرفی سیستم پرشین هیت با لینک اختصاصی خود به دیگران درآمد مادام العمر کسب کنید! در این روش هنگام تصویه حساب با افرادی که از طریق لینک شما عضو پرشین هیت شده اند معادل 15 درصد از کل مبلغ هر بار تصویه حساب با آنها به حساب شما نیز واریز خواهد شد

    برای ثبت نام لینک زیر را کپی کنید:

    http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=6221

    شهاب بازدید : 272 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

    دانلود نرم افزار قرار دادن متن بر روی چندین عکس Watermark Studio v2.11.100
    کپی رایت یکی از دوست داشتنی ترین قوانینی است که تاکنون وضع شده و متأسفانه کمتر به آن عمل می شود و کاربران در اغلب موارد این قانون را زیر پا می گذارند. این مسئله البته در مورد عکس ها و تصاویر نیز صادق است. بسیاری از طراحان و عکاسان پس از تهیه یک عکس و به اشتراک گذاری آن در اینترنت پس از چندی در کمال ناباوری عکسی که خود آن را تهیه کردند را در سایتی دیگر و به نام شخصی دیگر می بینند. مطمئنأ این اتفاق برای صاحب اثر خوشایند نخواهد بود. نرم افزار Watermark Studio یک راه حل ساده را برای این مشکل پیشنهاد می کند. نوشتن متن بر روی عکس ها بصورت متوالی و یا قرار دادن لوگو بصورت دستی بر روی تک تک آنها ، امری بسیار وقت گیر است اما با استفاده از این نرم افزار تنها با تایپ کردن متن مورد نطر خود و یا انتخاب لوگو و معرفی آن به نرم افزار می توانید آن را بر روی چندین عکس بصورت همزمان قرار دهید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    - قرار دادن صورت متن و لوگو روی عکس ها به صورت همزمان.
    - امکان نوشتن متن روی عکس به صورت Transparent
    - تبدیل فرمت و تغییر سایز عکس ها به هنگام قرار دادن واترمارک در یک لحظه
    - پشتیبانی از فرمت های عکس jpeg,png,gif,tiff, bmp , psd
    - انتخاب محل قرار گیری متن یا لوگوی انتخابی.
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
    - و...

    منبع:سایت میهن دانلود
    لینک دانلود:http://dl4.mihandownload.com/2011/Baback/March-2011/Watermark_Studio_v2.11_Build_1100_[www.MihanDownload.com].rar
     
    رمز:www.mihandownload.com
    شهاب بازدید : 233 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)
    پس از ارائه ویندوز ویستا کاربران سری ویندوز با ابزارهای جدیدی بنام گدجت آشنا شدند که کثرت و انعطاف پذیری بسیاری دارند و هرکدام از آنها قادر است تا به نحوی امور را تسریع کند ، به زیبایی دسکتاپ شما کمک کند و یا کاربردهای دیگری را برای شما داشته باشد. گدجت های اعلام زمان و ساعت ها شاید از جمله رایج ترین گدجت های ارائه شده برای ویندوز باشند که مورد استفاده اکثر کاربران نیز قرار می گیرند. اما در این میان جای یک ابزار کامل و جامع برای یادآوری زمان به زبان فارسی در این میان بسیار خالی بوده است. Sepehr Voice Clock نام نرم افزاری است که این کار را به خوبی انجام می دهد. این نرم افزار یک ساعت آنالوگ زیبا را به دسکتاپ شما اضافه می کند که می تواند زمان را به صورت صوتی و به زبان فارسی اعلام کند. امکان یادآوری کارهای روزانه ، نوشتن یادداشت و زنگ از جمله دیگر امکانات این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    - اعلام صوتی ساعت به زبان فارسی.
    - ساعت عقربه ای و دیجیتال.
    - تایمر با امکان زنگ زدن در زمان مشخص.
    - یادآوری کارهای روزانه.
    - قسمت یادداشت های روزانه.
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
    - و ...
    منبع:سایت میهن دانلود
     
     
    رمز:www.mihandownload.com
    شهاب بازدید : 245 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)
    حتماً برایتان اتفاق افتاده است که فردی گوشی شما را برای برقراری یک تماس قرض بگیرد و پس از اتمام تماس ، شماره ای که با آن تماس گرفته است را از بخش Call Log گوشی پاک می کند تا شما ندانید با چه شماره ای تماس گرفته است و یا چه شماره ای به گوشی شما زنگ زده بوده است . یا شاید در جستجوی شماره ای هستید که قبلا با آن تماس گرفته اید و در دفترچه تلفن خود ندارید و از شانس بد شما بخش Call Log که نیز که شماره هایی که با آن ارتباط برقرار کرده اید را نگهداری می کند ، پاک کرده اید ...
    و یا شاید قصد خرید یک گوشی را دارید که فروشنده آن ادعا می کند گوشی کاملاً آکبند و نو بوده و تاکنون از آن استفاده نشده است و شما قصد دارید واقعا از این موضوع مطمئن شوید که آیا واقعاً تماسی با گوشی برقرار نشده است ....
    در چنین مواردی چه می کنید ؟
    شهاب بازدید : 381 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)
    همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. 
    در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود!
    شهاب بازدید : 248 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)

    برای مخفی سازی فایل های خود:
    وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد File Manager شوید.

    اکنون با زدن کلید سمت راست یا اسکرول گوشی ، وارد Memory Card شوید.
    سپس به فولدر Other رفته و با استفاده از Options > New Folder یک فولدر جدید بسازید و نام آن را Contacts قرار دهید.
    داخل فولدر Contacts شده و در داخل آن فولدر دیگری ایجاد کنید و نام آن را video یا هر نام دلخواه دیگری بگذارید.
    اکنون از این دو پوشه به عقب بازگردید و به صفحه اصلی File Manager در Memory Card رجوع کنید.
    حال میتوانید به دلخواه خود برای مخفی سازی ویدئوها بهVideo و برای مخفی سازی عکسها به به فولدر Images بروید. سپس بر روی فایل مورد نظر خود که قصد مخفی سازی آن را دارید Options > Move to folder را انتخاب کنید و سپس برای مسیر آن ، فولدری که به تازگی ایجاد کردید یعنی Memory Card / Other / Contacts / Video را تعیین نمایید و OK کنید.
    کار تمام است ، پس از این عمل ، فایل شما از داخل گالری حذف شده است و به هیچ وجه در داخل آن نمایش پیدا نمیکند.
    برای مشاهده فایل نیز خودتان میتوانید به شکل مخفیانه ، از طریق File Manager گوشی به محلی که فایل را به آنجا منتقل کردید یعنی Other / Contacts مراجعه کنید.
    در صورتی که میخواهید فایل مجدد داخل گالری نمایش پیدا کند کافی است آن را از درون این فولدر جدید خارج کنید و به محل قبلی منتقل کنید.

    شهاب بازدید : 229 شنبه 20 فروردین 1390 نظرات (0)
    گوشی های سونی اریکسون قابلیت بسیار جالبی نهفته است که ما را بیشتر به یاد بنزین ذخیره شده در باک ماشین های پیشرفته می اندازد! حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. این موارد راه چاری ای که به ذهن افراد میرسد استفاده از تلفن ثابت یا همگانی و حتی قرض گرفتن گوشی افراد دیگر است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.
    شهاب بازدید : 238 جمعه 19 فروردین 1390 نظرات (2)
    تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

    تعداد صفحات : 9

    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. لینک دوستان
  3. رم مک بوک پرو
  4. شبکه اجتماعی
  5. پنل تلگرام
  6. رم لپ‌تاپ
  7. آدیداس
  8. تشریفات مجالس نامزدی
  9. اجاره باغ عروسی
  10. برگزاری مراسم عروسی
  11. کترینگ عروسی
  12. خدمات مجالس عقدی
  13. تشریفات مجالس عروسی
  14. تیشرت
  15. اسکنر سه بعدی
  16. پرینتر سه بعدی
  17. کمپوست ملارد
  18. خاک پوششی
  19. بخاری صنعتی
  20. هواساز
  21. گالری عکس
  22. ادروب
  23. چت
  24. سیستم مالی وحسابداری
  25. وی اس تی
  26. تور مشهد
  27. هاست ارزان و مطمئن
  28. هیتر موشکی
  29. جت هیتر
  30. ثبت آگهی رایگان در اینترنت
  31. درج آگهی رایگان در اینترنت
  32. گوشی موبایل سامسونگ
  33. شیراز چت
  34. تشریفات مجالس
  35. درب ضد سرقت
  36. سنجش و دانش
  37. سنجش و دانش
  38. درب ضد سرقت
  39. دانلود آهنگ جدید امیر تتلو
  40. جراحی زیبایی بینی
  41. خدمات مجالس
  42. آشپزی
  43. ثبت آگهی رایگان
  44. ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  45. مدل لباس
  46. دانلود آهنگ جدید
  47. سریال
  48. سریال
  49. تور دبی
  50. تور کیش
  51. درج آگهی رایگان
  52. آموزش برنامه نویسی اندروید
  53. رطوبت ساز
  54. آموزش oracle
  55. تبلیغات در وایبر
  56. همسریابی دوهمدل
  57. سنجش و دانش
  58. پوشش سقف سوله
  59. فروش اینترنتی
  60. درج آگهی و تبلیغ ارزان اینترنتی
  61. داستان کوتاه
  62. مه
  63. رطوبت ساز
  64. کاغذ دیواری
  65. پودر جوانه گندم
  66. ساخت وبلاگ
  67. هارد SSD Samsung
  68. نازل مه ساز
  69. نازل مه پاش
  70. دستگاه مه ساز
  71. دستگاه مه پاش
  72. تشریفات مجالس
  73. مه ساز
  74. مه پاش
  75. چاپ کاتالوگ
  76. کمپوست قارچ
  77. سنجش و دانش
  78. سنجش و دانش
  79. سنجش و دانش
  80. سنجش و دانش
  81. پکیج تصفیه فاضلاب
  82. فیلترپرس
  83. سختی گیر
  84. قیمت دلار
  85. جستجو
  86. خرید جم کلش اف کلنز
  87. دانلود فیلم
  88. قالب بتن
  89. دانلود مقاله ترجمه شده
  90. درمان بواسیر
  91. داروخونه
  92. خرید vpn
  93. دانلود آهنگ جدید
  94. جاذبه های گردشگری
  95. خرید گیفت کارت
  96. شنل کوکو
  97. اکستندر
  98. لارجر باکس
  99. آتلیه
  100. خدمات مجالس
  101. کاردستی کودک
  102. ثبت شرکت
  103. آخرین مطالب ارسال شده
  104. آمار سایت
  105. کل مطالب : 83
  106. کل نظرات : 29
  107. افراد آنلاین : 5
  108. تعداد اعضا : 0
  109. آی پی امروز : 6
  110. آی پی دیروز : 41
  111. بازدید امروز : 8
  112. باردید دیروز : 97
  113. گوگل امروز : 0
  114. گوگل دیروز : 0
  115. بازدید هفته : 369
  116. بازدید ماه : 369
  117. بازدید سال : 6,526
  118. بازدید کلی : 129,710